Adresa

Str. Maracineni nr. 91 A

Bucuresti, sector 6

Prelungirea Ghencea

caminlili1@gmail.com

Tel: 0768-737-246

Servicii azil privat - Casa Lili

- Ingrijire zi si noapte

- Atentie, daruire, respect

- Personal calificat

- Mobilier si aparate medicale (Italia)

- Saltele speciale, scaune cu rotile, carje, manere (Italia)

- Lenjerie pat bumbac (Italia)

- Masa (3 mese principale + 2 gustari)

- Igiena (baie, tuns, unghii, barbierit)

- Cada cu usa (batrani / dizabilitati)

- Servicii de menaj / Spalatorie

- Administrare medicamente

- Perfuzii, injectii, glicemii

- Schimbare pampers, tratare escare

- Evaluare medic generalist

- Asigurare prim ajutor

- Terapie ocupationala

- Camere de zi si camere de mese

- TV, telefon, internet

- Mese festive: sarbatori si onomastice

- Curte si gradina inchise

- Mediu sigur, securizat

Rezidentii nostri

Rezidentii nostri

CONSULTATIE GRATUITA

Sunați și programați ACUM

o consultație gratuită!

0768-737-246;

0040 768 737 246;

0039 340 0766 379

Servicii pentru:

îngrijire vârstnici și adulți

îngrijire tranzitorie (post-spitalizare)

îngrijire pe termen lung (accident vascular, Alzheimer)

îngrijire paliativă

Azil privat - Camin Lili

Pentru informatii, sunati chiar acum!

Telefon: 0768.737.246



Camin privat ingrijire batrani

Azil de batrani

“Mama mea sufera de maladia Alzheimer, sunt disperata !“

 



“Cu un parinte bolnav de Alzheimer, desi eu n-am decat 28 de ani; sa nu crezi ca as fi de acord internarea lui in azil etc...dar crede-am ca ii inteleg pe cei ce vor asta, e boala o boala crunta, careia reusesti cu greu sa ii faci fata, nu stiu daca are rost sa ma pierd in detalii, pt cei ce nu au cazuri in apropiere/familie oricum nu ar intelege nimic...”

“Si eu sunt in aceeasi situatie cu bunica si este foarte foarte greu. in centrele particulare mai mult se lauda ca fac si dreg dar nu au personal cu experienta, pe langa puhoiul de bani pe care ii dai te mai trezesti si cu fractura de sold pt ca nu a fost supravegheata cum trebuie si a cazut pe scari. acasa am schimbat o gramada de asistente platite serios ca sa stea 24 din 24 cu ea, asa ca PUTERE SI RABDARE!”

“Bunica mea are Alzheimer, stau cu ea impreuna cu tatal meu, el nu prea are grija de ea iar mie mi-e greu, am doar 19 ani si pot sa o supraveghez dar nu stiu ce sa fac, cu greu reusesc sa o fac sa manance, trebuie sa o duc la baie altfel face in scutece, e dificil, pe langa asta mi-am pierdut si studiile din cauza ca nu am avut cine sa stea langa ea. nu vorbeste decat se balbaie, a cam slabit si pe langa asta nu doarme noaptea aproape deloc, resuseste doar spre dimineata sa doarma. iar cum nu ar fi de ajuns nici nu ne permitem tratamente scumpe si internari in centre (chiar nu stiu cat e pretul), tatal meu e in pensie, dar e tot timpul plecat de acasa. Pe langa ea simt ca innebunesc si eu , mi-e mila de fiecare data cand o vad, ma tine de mana si ma ia plansu de fiecare data cand ma gandesc ca pana la urma o sa aiba totul un sfarsit :(( “

“Am si eu o mama bolnava de Alzheimer si stiu prin ce treceti. In primul rand astfel de bolnavi nu poti sa ii lasi nesupravegheati pentru ca isi pot face rau si sunt si un pericol pentru casa (pot da foc, pot lasa apa sa curga, pot pleca din casa). Noi am patit-o cu mama a plecat singura si am avut noroc ca am gasit-o la politie, bine si intreaga, dar ne-am speriat f. rau.”

“Mama mea e de asemenea bolnava de Alzeimer si la varsta ei, 86 de ani, nu mai avea cum sa aiba grija de ea singura. Prima oara am avut angajata o femeie care statea cu ea in timpul zilei, cat timp eram plecati la serviciu, insa acea femeie nu spala, nu gatea, nu facea curat, doar ststea cu ea si de multe ori nici nu se ocupa asa cum trebuie de mama (mai ales sa o schimbe si sa o spele de cate ori era cazul). Pana la urma am luat decizia sa o internez intr-un camin privat de batrani. La inceput, gandeam la fel ca tine, deoarece credeam ca e ca in spital, insa dupa ce am vazut acest camin mi-am schimbat total parerea, este bine ingrijita, supravegheata in permanenta”.

Manifestari clinice ale maladiei Alzheimer:

Pierderea memoriei este unul dintre primele semne ingrijoratoare ale bolii.

Alte semne sunt:
  • Nu-si poate reaminti informatii anterior invatate si neputinta de a acumula informatii noi. Amintirile recente se pierd, dar isi reamintesc evenimentele vechi.
  • Bolnavul nu-si gaseste cuvintele, chiar simple, pentru a se exprima.
  • Nu mai stie sa se imbrace, cum sa descuie usa cu cheia.
  • Nu recunoaste, nu identifica si nu denumeste obiecte uzuale.
  • Nu se poate organiza, nu poate lua decizii.
  • Nu poate calcula, nu se poate orienta spatial, nu are initiative.
  • Nu poate recunoaste fizionomii ale celor apropiati, sau identifica eronat.
  • Pot fi agitate sau pot avea agresivitate fizica sau verbala.
  • Au idei de persecutie, de gelozie, de abandon.
  • Au dispozitii de depresie si anxietate.
  • Mananca mai putin sau mananca exagerat.
  • Dizinhibitie sexuala
  • Incontinenta urinara si pentru materii fecale, satisfacerea nevoilor fiziologice in locuri neadecvate.

Solutii pentru persoanele care au in familie rude cu boala Alzheimer

1. Sa stea cineva din familie – daca se poate – cu persoana bolnava. Sa inteleaga manifestarile bolnavului si sa invete sa faca fata situatiilor date de aceasta afectiune, sa intrebe medicul, sa se documenteze.

2. Sa angajeze o persoana calificata sa aiba grija de persoana bolnava.

3. Sa interneze persoana cu maladia Alzheimer la un centru de ingrijire, care sa ofere personal medical si personal calificat si cu experienta.

Niciun comentariu:
Write comentarii

Sunteti interesat de serviciile noastre?
Aflati mai multe actualizari !